poniedziałek, 21 września 2015

kolorowy sweter

ten sweter to pierwszy UFOk moherowy,
robiłam go rok i już mi wybitnie ciążył na drutach, zwłaszcza, że zajął moje ulubione drewniane trójki :) jako, że nadchodzą nowości pozbywam się wszystkich zaległych spraw, bo przecież głowa owcowa ma ograniczoną pojemność :)))))

ale do brzegu ....
dziś czas na pokazanie prostego, zwykłego, reglanowego sweterka z fajnej włóczki


na sweter w rozmiarze L/XL zużyłam trochę ponad 3 motki włóczki skarpetkowej mille colori firmy Lang Yarns;

w motku jakoś mnie nie przekonywały takie kolory, ale powiem Wam że już po przerobieniu robi się całkiem ciekawa i warta rozważenia, zwłaszcza, że jesień nadchodzi wielkimi krokami i przyda się coś co dopasuje się do polskiej złotej jesieni albo szarugi jesiennej - bo nawet Amerykanie nie mogą się zdecydować jaka pogoda za chwilę będzie w Polsce :)))







dane techniczne:
włóczka: mille colori socks&lace Lang YArns, która teraz w sklepie jest w cenie promocyjnej
druty: 3 KP

2 komentarze:

Dziękujemy za Twój komentarz :)