piątek, 29 sierpnia 2014

początek

Pierwszy wpis hmmm... trudna sprawa przynajmniej dla mnie :) ale co tam... do rzeczy....

Otworzyłam sklep, więc chodzę "dumna i blada". Dumna bo dałam radę i dołączyłam do grona samozatrudnionych, a blada dokładnie z tych samych powodów, bo jeszcze mnie to przeraża.


Wszystkim mówię, że sklep powstał z pasji, ale skoro Wam w oczy nie patrzę to mogę przyznać, że powstał dla usprawiedliwienia knitoholizmu czyli opętania włóczkowego we wszelkim wymiarze.
No bo ile mogę w domu powtarzać, że te walające się wszędzie motki to wcale nie są nowe i wcale nie jest ich tak dużo, itp., itd.
Teraz mam całe wielkie pomieszczenie i regały, na których leżą moje, piękne, najwspanialsze moteczki. Może podzielacie choć trochę mój ....holizm???? Może rozumiecie mnie choć troszkę ???
Lubicie drutować ...... oglądać wzory, projektować nowe dzianiny, głaskać kolorowe włóczki, plotkować o kolejnych "drutowych" ciuchach popijając przy tym kawkę/herbatę ???????

Jeśli tak to zapraszam. Spotkajmy się wirtualnie i realnie :)

Wirtualnie proponuję tu na blogu lub facebooku a realnie na ul. Ratajczaka 8 w Poznaniu.

Mam nadzieję, że się szybko spotkamy :). Może będzie to dla Was miłe miejsce relaksu. Zapraszam na kawę wszystkich, którzy lubią robić na drutach a tych niedrutyjących chętnie nauczę.

5 komentarzy:

  1. Poważnie? W Poznaniu? Wow! Nawet nie wiesz, jak się cieszę!!! No to masz mnie! Wpadnę do Ciebie w tym tygodniu, bo masz włóczki, które tylko w sieci można zobaczyć, a ja bym chciała sobie pomacać ;););) W jakich godzinach sklepik jest otwarty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Szydełeczko,
    sklep jeszcze urządzamy ale już zapraszamy, może jutro możesz wpaść? będziemy od 10 do 18 przynajmniej,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wpadnę jutro, bardzo chętnie :):):) pewnie w okolicach 13:00 :) Strasznie ciekawa jestem, tylko czy ja przeszkadzać nie będę? Bo jak tak, to mów pd razu, nie krępuj się, wpadnę wtedy później, wpadnę na pewno!

      Usuń
  3. Gratuluję!!! Jak będę w Pozmaniu to ma pewno zajrzę!!! Powodzenia:-) Jak cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) :* każdego z Poznania i "niePoznania" zapraszamy :) na kawę, na druty, na ploty, co kto lubi :) mam nadzieję, że spodoba się Wam spędzanie u nas chwili wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz :)