poniedziałek, 27 lipca 2015

malinowa

w lipcu owca moherowa świętuje, a jak świętuje to i prezenty dostaje :)))))
ja mam chustę, piękną bo dużą i w cudnym kolorze
trzeba przyznać Alize, że bambus fine w kolorze 70 to wyjątkowo udana włóczka, jak tylko rozpakowałam paczkę wiedziałam, że to "mój" kolor i muszę coś z niej wydziergać
początkowo miała być sukienka ale trochę się przestraszyłam sławetnego rozciągania bambusa, więc dłuuuugo się zastanawiałam i jeszcze dłużej zabierałam za druty :) ale nie ma tego złego bo i tak mam teraz z niej udzierg :))))))

zobaczcie :) zdjęć dużo bo chusta moim zadaniem wyjątkowo udana :)












dane techniczne: 
włóczka: Alize Bamboo Fine kolor 70, ok. 250g
wzór: lazylara, chusta została zrobiona bez dodawania oczek na środku chusty, wszystkie narzuty i dodatkowe oczka są na brzegach :)  i faktycznie tak jakoś chyba lepiej wygląda :)
druty: 3
wymiary: 190 cm x 70 cm, w ostatnim rzędzie chusta miała 991 oczek :)))), zatem spora jest 




podoba się Wam ??? bo mi bardzo :)

8 komentarzy:

  1. Chusta rzeczywiście piękna. Kolor cudowny. Czy możesz napisać z jakiego wzoru korzystałaś? Ja też boję się rozciągania bambusa. Miałam już niemiłą z nim przygodę. Cudny w dotyku, ale piekielnie się rozciąga. Choć podobno nie każdemu.
    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już uzupełniłam informacje o wzorze - http://www.ravelry.com/patterns/library/tuch---shawl-lazylara- , brakowało mi jakiejś informacji w danych technicznych ale nie mogłam skojarzyć jakiej :) dzięki Aniu

      Usuń
  2. Cudo! Przepiękny wzór i doskonały kolor - bardzo mi się podoba :-)
    Uwielbiam bambusowe chusty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wszystkie komplementy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No,no,no ale to cudo.
    Ja ciągle początkująca jestem,ale ten bambus brzmi fajniutko :-)
    Zapraszam do mnie, tam koszyk z Waszego bobinka :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) koszyk widziałam i też mówię, że super jest ;) bobbiny rządzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz :)