wtorek, 19 maja 2015

w gorącej wodzie kąpana

oby kąpiel w gorącej wodzie nie skończyła się dla owcy sfilcowanym futrem :))))) 
początek jak z profilu "suchar codzienny", ale cóż dzisiaj taki dzień w moherze :/

chciałam się swetrem pochwalić,  bo dla mnie to sweter jak dotąd  naj - najszybciej powstały, najprostszy w formie, z najsmaczniejszej włóczki na blogu pokazywanej

zgodnie z życzeniem miał: być prosty, bez guzików, pasków, czy innych wiązań 

mieć reglan

 opadający kołnierz

 przykryć co trzeba ;)
mieć francuski przód, tył i końcówki dłuuuuuugich rękawów

więc jest ! przynajmniej mi sie tak wydaje i lepiej żeby rzeczywiście też tak było, bo.....:)

sweter oczywiście powstawał z przygodami, dwa razy musiałam go pruć, raz bo był za mały a drugi raz bo nie myślę, ale i tak wyrobiłam się w 10 dni - mój rekord !

włóczka na sweter bez kłopotu zniosła prucie, nawet śladu na niej nie zostało, a to ważne i jak pokazuje doświadczenie nie zawsze takie oczywiste, ale giada to giada

mam nadzieję, że się wszystko spodoba i sweterek sprawi trochę radości przyszłej  Właścicielce

dane techniczne:
włóczka: Mondial GIADA kolor 883
wzór: sweter od góry robiony, w jednej części z podziałem na 45 oczek na przód, 8 rękaw, 32 tył, 8 rękaw, 45 przód, czyli klasycznie, rozmiar M/L
druty: Addi Lace 3,5


2 komentarze:

  1. Świetny jest a kolor boski :) Dziękuję za rozliczenie góry :) miałam podpytać, hihi
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo, takie notatki i nam się pewnie jeszcze kiedyś przydadzą :) kolor na zdjęciach trochę przybladł ale przecież na żywo widziałaś ;)
      pozdrawiamy!

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz :)